04-6000767

ד"ר מורן אלמוג – מרכז קשב ופעלתנות יתר

ד"ר מורן אלמוג הוא רופא מומחה ברפואת ילדים ומוסמך לטיפול בהפרעת קשב ופעלתנות יתר, בעל נסיון של למעלה מ-10 שנים בטיפול בילדים בארץ ובחו״ל. 

לאחר השלמת לימודי הרפואה באוניברסיטת ת״א ד"ר אלמוג התמחה ברפואת ילדים בבי״ח שניידר בו הוא ממשיך לעבוד גם כיום כחוקר וכרופא בכיר במערך החדשנות. 

ד"ר אלמוג השלים תקופת מחקר בסידני, אוסטרליה, במהלכה לקח חלק באבחון וטיפול במומי לב מורכבים. תחומי העניין שלו כוללים טיפולים דיגיטליים מתקדמים בבריאות הנפש, תחום בו הוא יועץ לחברות סטארטאפ וקרנות הון סיכון בארץ ובעולם. 

ד"ר אלמוג מוביל רפואה אינטגרטיבית מולטי-דיסיפלינרית המעניקה לילד ולמשפחתו את המענה הרחב ביותר. הילד תמיד במרכז ומטרת הצוות להתאים את הטיפול הנכון לצרכיו המשתנים.

ד"ר מורן אלמוג מנהל את המרכז המשולב לטיפול בהפרעת קשב ופעלתנות יתר במדיקל וילג׳.

הוא מתאר כך את גישתו לטיפול:

״התפקיד שלי כרופא הוא לאבחן כיצד הפרעת הקשב פוגעת בתפקוד ולעזור למצוא את המנגנונים שיאפשרו לילד לפצות על הפגיעה ולהתמודד עם ההפרעה.

הילד תמיד במרכז והדרך שבה הוא תופס את ההפרעה היא הדרך שבה אנו ניגשים לעבודה המשותפת. 

הטיפול בהפרעת קשב ופעלתנות יתר כולל טיפול התנהגותי, POET, CogFun, הדרכת הורים, פסיכותרפיה אישית וקבוצתית, ארגון מחדש של מסגרות הלימודים בביה״ס ובבית, הבניה והטרמה בביצוע המטלות ועוד.

כמו כן, אין טיפול תרופתי שמתאים לכולם. אין מידה אחת. 

מכיוון שההתאמה צריכה להיעשות בהתאם להשפעת התרופות ולתופעות הלוואי שלהן, הקשר עם הרופא המטפל צריך להיות ישיר וזמין. 

כאשר נדרש טיפול תרופתי, אני מאמין שניתן לבצע שינויים באמצעות מעקב טלפוני שמקל על ההורים והילד לאתר את התרופה והמינון הנכונים עבורם. 

מפגשים וירטואליים נותנים מענה לצרכים ספציפיים בטיפול ומייצרים מסגרת תקשורת גמישה במהלך התקופה הזו."