04-6000767

בדיקה וסטיבולרית אובייקטיבית (VHIT)

זמינות תורים מיידית!

אין צורך בהמתנה ארוכה למשך מספר חודשים עד התור שלך! אצלנו במרכז אף אוזן גרון של מדיקל וילג' תקבלו רצף טיפולים מיידי ומהיר

טכנולוגיות מתקדמות

תקבלו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המספקות תוצאות יעילות ומהירות למגוון רחב של טיפולים

צוות רב

קבלו הנחייה ממומחים שמטרתה לספק פתרונות מקצועיים לכל פרט אפשרי של סחרחורת (או ורטיגו) או או שיווי משקל

ורטיגו או סחרחורת הין מושג המתאר חוויה של חוסר התאמה בין התנועה אותה אנו חווים לבין התנועה של הגוף במרחב, אנשים מתארים בדרך כלל אחת משתי תופעות: "אני זז" או "החדר זז", כתוצאה של החוויה הגוף ישאף לפתור את הבעיה בכך שיחפש משען או ישנה מנח שכיבה, או חלילה נפילה.

המערכת הוסטיבולרית מורכבת ממספר גורמים: 

בכל צד של הראש מצויים שלושה צינורות מלאים בנוזל המכונים התעלות החצי קשתיות אשר בנויות בשלושה מישורים. תעלות אלו אמונות על קליטת גירויים בעת תנועה סיבובית, בכל תנועה של הגוף והראש הנוזל נע בתוך התעלות באופן המתאים לתנועה של הגוף, במידה והנוזל מסיבה כזו או אחרת מתנהג באופן לא תקין האדם חש בסחרחורת ואיבוד שיווי משקל. כמו כן המערכת הוסטיבולרית מקושרת באופן ישיר לעצב הראייה.

מטרת הבדיקה: איסוף נתונים והערכה מדויקת של תפקוד שלוש התעלות הקשתיות של המערכת הוסטיבולרית שחשות את התאוצה הזוויתית של הראש על ידי שינוי של מנח הראש במרחב באופן לא רצוני, והשפעת התנועה על תנועת העיניים.

אופן הבדיקה: הבדיקה אורכת כרבע שעה.  במהלך הבדיקה מורכבים על ראש המטופל משקפיים עם מצלמת תנועה קטנה ומדויקת אשר אוספת נתונים על תנועת העיניים של המטופל. במהלך הבדיקה הבודק/ת יבצע הזזה של ראש הנבדק/ת לכיוונים שונים בתנועה מדויקת ומהירה, תוך כדי שהמצלמה מתעדת את תנועות העיניים בתגובה לכל שינוי מנח של הראש. בדיקה זו מאפשרת הערכה מדויקת של תפקוד שלוש התעלות הקשתיות של המערכת הווסטיבולרית שחשות את התאוצה הזוויתית של הראש.

המשך טיפול ופענוח: המטופל יוזמן לביקור חוזר אצל רופא אא"ג מומחה אוטונוירולוג אשר ינתח את הממצאים וימליץ על המשך טיפול מתאים. לנוחיות המטופלים שירותי המרפאה תוכננו ונבנו באופן קפדני המאפשר לנו להעניק שירות מהיר ואיכותי עבור כל מטופל.

  1. צוות מומחי המרפאה מקצועי ונכון לעזור בכל בעיה.

  2. קביעת התורים לבדיקות מתבצעת במהירות ובזמינות חסרות תקדים עד 72 שעות מרגע הפנייה.

  3. זמינות גבוהה לקביעת תור לבדיקת אוטונוירולוג מומחה

  4. במכון בדיקות ייעודיות נוספות וטיפולים המאפשרים קבלת תמונה קלינית ואבחנתית מלאה

  5. הסגל המקצועי נמצא תחת אותה קורת גג ונמצא בתקשורת ובזמינות גבוהה אחד לשני, כך שבמידת הצורך המטופל ייקבל מענה כמעט מיידי.

  6. ייתכן ובתוך שבועיים מהיום תתחיל טיפול והקלה בתסמינים

שיחת ייעוץ טלפונית אפשרית, וכדי שלא תמתין על הקו תוכל להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך באופן שבו תבחר, באמצעות שיחת טלפון או בתיבת הדואר האלקטרוני, קישור להשארת פרטים כאן.

  • המרפאה ממוקמת בקניון מול החוף וילג על כביש 2, למגיעים מכיוון צפון היציאה היא במחלף אולגה ולמגיעים מדרום היציאה היא ישירה מעט לפני מחלף אולגה, כמו כן תחנת הרכבת של חדרה מערב ממוקמת בסמוך לקניון וישנם מספר רב של קווי אוטובוס המגיעים לקניון בזמן נסיעה של כ10 דקות.

עבור בעלי ביטוחי בריאות פרטיים וביטוחים משלימים מתאימים פגישת הייעוץ, הבדיקות והטיפולים יהיו בכיסוי כספי חלקי או מלא בהתאם לפוליסה.

אם הגעת עד כאן ושאלת את עצמך את השאלה כנראה שכדאי לפחות לעשות שיחת ייעוץ חינמית.