04-6307088

מתיחת עור ללא ניתוח

זמינות תורים מיידית!

אין צורך בהמתנה ארוכה למשך מספר חודשים עד התור שלך! אצלנו במרכז לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית תקבלו רצף טיפולים מיידי ומהיר.

טכנולוגיות מתקדמות

תקבלו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המספקות תוצאות יעילות ומהירות למגוון רחב של טיפולים

טיפול לא פולשני

קבלו פתרון מושלם לאתגרים אסתטיים, ללא כאבים ובמטרה לשמור על פונקציונליות ומראה חלק של חלקי הגוף

חשים שהעור כבר צבר כמה סימנים? אולי כבר אספתם איזה קמט או שניים בצידי העיניים או על המצח? זה טבעי!

בעשור השלישי לחיים ההרגלים אשר אימצנו במהלך השנים מתחילים להראות אותותיהם, 

כמו כן בהתאם לגנטיקה אשר קיבלתם מהמשפחה ייתכן שהעור מתחיל לאבד מכוח ההתחדשות אשר מאפיין את הנעורים.

העור מתחדש כל הזמן והוא מגיב באופן ישיר להרגלים כמו עישון אשר מייבש אותו ומאט מאוד את ייצור הקולגן, או שתיית אלכוהול אשר מרחיבה רבות את נפח כלי הדם.

כדי להבין איך אפשר לתקן ולמצק ולהזין מחדש את עור הפנים עלינו להבין לרגע מה הם הגורמים אשר חשובים בכדי ליצור התחדשות בעור.

עור הפנים הוא רגיש ביותר, רבים מתחילים לפתח תחושות של חוסר ביטחון לגבי עור הפנים כבר מתחילת העשור השלישי, אך אינם פונים לטיפול משמעותי משום שהם מאמינים שהדרך היחידה למתיחת העור היא בעזרת ניתוח פלסטי יקר אשר משאיר צלקת ונראה לא טבעי.

מה אם הייתה דרך למתוח את העור שלך בלי ניתוח בלי לעבור מתחת לסכין, ויותר מכל זה בסוף התהליך העור שלכם יהיה בריא יותר מאשר כשנכנסתם אל הקליניקה? אז כל זה אפשרי בזכות הכלים החדישים בהם אנו משתמשים במדיקל וילאג'.

העור מורכב ממספר שכבות בעלות תפקידים שונים, בכל איזור בגוף העור משתנה ביחס לצורך הספציפי, למשל ההבדל בין עור מתחת לעיניים והעור בכף היד,הם שונים בעובי, ובהרכב החומרים.

השכבות:

אפידרמיס: זו השכבה אותה רואים,היא יחסית קשה ועשירה בסיבים גמישים תאי העור בה מתרבים כל הזמן ומתלכדים לרקמה אחת, עובייה הוא כ0.2 ממ, זה השכבה אשר מקנה לעור את צבעו למשל.

העור (הדרמיס): קצות עצבים וכלי דם גם שכבה זו בנויה משתי שכבות השכבה העליונה היא אשר מזינה את האפידרמיס העור החיצוני, ותחתיה השכבה אשר בה נמצאים שורשי השיער בלוטות החלב, שרירי העור רשת כלי הדם.

תת העור (היפודרמיס): שכבה המחברת בין העור לשאר הגוף ובה מצוי השומן, אצל אנשים רזים מספר מילימטרים בודדים ואצל אנשים הסובלים מעודם משקל השכבה יכולה להיות עבה עד כמה סנטימטרים.

בכל שכבה ניתן לטפל בכלים שונים בהתאם לצורך המטופל ופעמים רבות מתבצע שילוב טיפולים בכדי לעורר את הפעילות בכלל השכבות השילוב מומלץ ביותר משום שהוא מיצר סינרגיה בה השלם גדול מסך חלקיו, ובסופה העור זוכה לדף חלק נקי ומלא בצידה לדרך.

הטיפול:

איך מתבצעת מתיחת עור ללא ניתוח?

במתיחת עור ללא ניתוח אנו פוגעים בשכבת השומן התת עורי בהיפודרמיס, זה מתחמם, נמס ומאבד מנפחו באמצעות מערכת הלימפה אשר מפנה את השומן העודף, בו בזמן אורך הגל בו אנו משתמשים בטיפול קורא לשכבות העור הפנימיות לייצר סיבי קולגן אשר מעגנים את העור ממצקים אותו, הקולגן הוא השלד הרך הפנימי של העור הוא כמו הסיבים האלסטיים בבגד אשר מחזירים את הצורה תמיד להישמר מתוחה ומהודקת, היעלמות השומן מפנה מקום לתאים התת עוריים להדק את הקשר בין העור למבנה הפנים וכך נוצרת פעולת הידוק אל הבסיס הטבעי, ללא מתיחה מאולצת, העור שב ומתהדק למקומו הטבעי

המכשירים שלנו:

  • אנדוליפט\ALMA Q- ENDOLIFT RF

זהו מכשיר חדשני המציע אפשרות לטיפול תת עורי ללא ניתוח, מפיק קרן לייזר המצלקת את השכבה הפנימית ומעודדת המסת שומן, ייצור של קולגן חיוני אשר עובד עם הזמן באופן טבעי. מסייע בהידוק של שטח העור הנבחר. 

מותאם לביצוע מגוון תהליכים אסתטיים וכירורגיים, משלב בין המסת שומן ומתיחת העור, ללא חתכים וללא תפרים בהרדמה מקומית בלבד.

טיפול זה אינו נחשב פולשני אך הוא אכן טיפול בו הרופא המטפל לאחר הרדמה מקומית מחדיר סיב אופטי דק במיוחד ובעזרתו הוא מטייל באופן יסודי בתוך השכבה הפנימית של העור, ובסוף התהליך לא נשאר סימן לנקודת ההחדרה של הסיב, מה שכן נשאר הוא תוצאה אשר לא משתמעת לשתי פנים, תוצאות מיידיות נראות, ואילו הולכות ומשתפרות במהלך השבוע שלאחר הטיפול כאשר למערכת הלימפה ניתנת הזדמנות לפנות את השומן אשר נמס.

היתרון הנוסף והמפתיע הוא שבנוסף למתיחת העור קרן הלייזר מייצרת תהליך של פציעה עדינה של העור בשכבתו הפנימית אשר יודר תהליך של ריפוי בשכבת העור וכתוצאה מזה שכבת העור החיצונית מתחדשת ומקבלת חיוניות וזוהר חדש.

הטיפול מתבצע תחת הרדמה מקומית ולכן מורגשת תנועה תחת העור אך לא כאב, עד שהתחושה תחזור תישאר אולי תחושה קלה של רגישות אך המגע של העור יהיה חלק ומוצק יותר כבר מהרגע הראשון.

 

מספר הטיפולים תלוי במצב של כל מטופל וביעד אשר הוא מציב לעצמו, חשוב לציין שהטיפול אינו קסם ולמי שיש שכבת שומן עבה או מצב קיצון מסויים התוצאות יהיו שיפור יחסי ולא שינוי מוחלט.

ייתכן שבסוף הסדרה ימליץ הרופא על מפגש תחזוקה תקופתי.

שינוי מסויים יופיע מייד לאחר הטיפול העור נמתח והגוף מגיב מיידית אך עם זאת במהלך היומיים שלאחר הטיפול התוצאות משתפרות ומתקבעות כאשר הגוף מקבל את המצב החדש ומפנה את השומן.