04-6307088

חידוש עור כולל אקנה 

זמינות תורים מיידית!

אין צורך בהמתנה ארוכה למשך מספר חודשים עד התור שלך! אצלנו במרכז לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית תקבלו רצף טיפולים מיידי ומהיר.

טכנולוגיות מתקדמות

תקבלו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המספקות תוצאות יעילות ומהירות למגוון רחב של טיפולים

טיפול לא פולשני

קבלו פתרון מושלם לאתגרים אסתטיים, ללא כאבים ובמטרה לשמור על פונקציונליות ומראה חלק של חלקי הגוף

האם הגוף באמת יכול לייצר קולגן ולתקן את עצמו אך רק בעזרת גלי רדיו?

העור שלנו חיי, וכמו כל אחד לפעמים הוא מתעייף, מאבד מהמתח אשר מהדק אותו לעצמות הפנים והשרירים, גם למי מאיתנו שבחר להתאמן הידוק קו הלסת הוא משימה בלתי אפשרית בחדר כושר, שאפילו עבור מי שחולם להחזיר לעור את המגע והמראה החלק שלקחו הצלקות של פצעי הבגרות, יש בשורה. 

במהלך החיים העור משתנה באופן טבעי הרכב הקולגן מידלדל והשומן משתנה והופך לבעל נפח המשנה את תווי הפנים, אלסטין גם הוא מידלדל עם הגיל כבר בגילאי העשרים המאוחרים גורם להחלמה איטית יותר של העור שינויים לא מחמיאים, אך עם זאת פעמים רבות במהלך החיים גם מסיבות "טבעיות כמו מחלות עלולים להתפתח פצעים אשר ישאירו צלקות ושינויים בעור כמו למשל צלקות הנשארות לאחר אקנה (פצעי בגרות) או תקופות עמוסות בלחץ ושינויים הורמונליים קיצוניים, העור שלנו רגיש ועלול להיפגע ולאבד מנפחו ואיכות המרכיבים שבו גם בעקבות גורמים נוספים.

בעזרת טכנולוגיית RF, וגלים אלקטרומגנטיים המעוררים את השכבות השונות של העור פוגעות בשכבות השומן, ומעודדות ייצור של חומרי בניה ושיקום טבעיים, במדיקל וילג' נוכל להציע לכם טיפול שבעקבותיו לא תוכלו לפספס את ההבדל, כבר מהמפגש הראשון, בליווי הצוות המסור של מדיקל וילג' תוכלו לגלות את נפלאות חידוש העור וכמה פשוט להשיל את השנים והצלקות של גיל ההתבגרות, האם אתם מוכנים לקצור את המחמאות של כולם?

אנטיאייג'ינג: מערכות הגוף מאבדות מכוחן עם הזמן, אם זן גנטיקה או הרגלים אשר אנחנו אוספים לאורך הדרך, אנטיאייג'ינג היא תחום הרפואה אשר עוסק בחקר וטיפול בתופעות ההזדקנות. בעזרת הכלים הנמצאים לרשותנו במדיקל ולג' אנו מעודדים את ייצור הקולגן, הידוק ומיצוק העור, באמצעות טכנולוגיות גלי אור RF , HIFU ועוד רבים נוספים אנו שולחים מסר מדוייק לעור אשר עליו להתחיל לייצר את מרכיבי האנטי אייג'ינג. 
התוצאה היא עור זוהר וממוצק, אשר חוזר לקווי הפנים המקוריים של הלסת הלחיים ושאר חלקי הגוף אשר נוטים לאגור שומן ולאבד את המתח.

אקנה היא מחלת עור שכיחה אשר מתפרצת בעיקר בגיל ההתבגרות על כן שמה הלא רפואי הוא פצעי בגרות, אך האמת היא שהמחלה עלולה להופיע גם בגילאים מבוגרים יותר בקרב נשים וגברים כאחד. במחלה זו פצעונים בשם קומדון מופיעים על הפנים הכתפיים הזרועות והגב, בכל פצעון ישנו חֵלֶב.

פצעון עלול להופיע בשתי צורות בעל ראש לבן ובעל ראש שחור, במידה וראש הפצעון שחור הסימן הוא שהוא נחשף לחמצן, הבעיה מתחילה כאשר מתחיל זיהום חיידקי בבסיס הפצעון, וזה עלול להפוך למודלק, לעיתים פצעים עמוקים עלולים לגרום לצלקות עמוקות בעור אשר עד היום היה כמעט ובלתי אפשרי לשנות. לא כדאי "לפוצץ" את הפצעונים הפעולה מעודדת כניסת זיהומים אשר עלולים ליצור דלקת וצילוק. אצל רבים אקנה עלול לגרום לפגיעה בדימוי העצמי, דיכאון, חרדה חברתית ולהשאיר פגיעה במרקם העור, אשר תלווה אותם לאורך חייהם. 

הטיפול: 

בטיפול לא פולשני בהרדמה מקומית תקבלו הזדמנות לתת לעור שלכם את חווית התיקון החדשנית ביותר, הטיפול בטוח מאוד ואין בסופו דאונטיים, להפך אתם תוכל לראות שינוי חיובים ממש בימים שלאחר הטיפול, העור הפגוע יתחלף בעזרת פציעת חימום של שכבת העור הפנימית וזו בתגובה תתחיל בפעולות הריפוי האינטנסיבי, המכשור הנמצא בקליניקה של מדיקל וילג' לחידוש עור מתחיל את הפעולה מפנים החוצה כך שלא תהיה פגיעה בעור בזמן הטיפול.

  • ALMA Q- ACCENT PRIME

תחנת עבודה מתקדמת ביותר המשלבת אולטרסאונד קרים המפרקים את מעטפת תאי השומן בנוסף גלי אולטרסאונד חמים העוזרים בפירוק תאי השומן והמסתם עד פינוי באמצעות מערכת הלימפה. המכשיר מאפשר שליטה חסרת תקדים בעומק הטיפול ובמעקב אחר החום עבור המטופל כך שהסיכוי לפגיעה נמוך עוד יותר.

מוכח קלינית ומאושר FDA, זמן טיפול קצר, שילוב טכנולוגיות משפר את התוצאות לאורך זמן.

  • טכנולוגית HIFU

מכשיר המתקדם ביותר בטכנולוגיה זו, משתמש בגלי אולטרסאונד אשר גורמת לפציעה מזערית בסיבי הקולגן בשכבה עמוקה של העור (SMAS) ובכך מעודדים את הגוף להתחיל פעולות שיקום. 

טיפול ללא כאב ובלי פגיעה בשכבה החיצונית של העור. 

בדרך כלל מדובר על סדרת טיפולים ולא על טופול יחיד, אך עם זאת מספר הטיפולים הוא לא בלתי נגמר והטיפול אורך עד חצי שעה.

השינוי יגיע כמעט מיד, ובמהלך הימים שלאחר הטיפול השינוי יהיה ברור לעין, ככל שתימשך סדרת הטיפולים תופתעו מהתוצאות ומאיכות העור.

ניתן לשלב את הטיפול כהכנה עם טיפול הג'טפל ועם המזוסטרפ לשיפור ההחלמה ובריאות העור, ייתכן וטיפולים אילו יקצרו את אורך הסדרה משום שהם תורמים רבות בהזנת העור ופינוי רעלים.

צלקות אקנה כדאי לטפל מוקדם ככל הניתן צלקת אשר נמצאת בתהליך החלמה קל בהרבה לחדש ולרפא, את טיפול חידוש הפנים מומלץ לשקול מתחילת העשור השלישי לחיים כאשר שאלת האנטיאייג'ינג מתחילה לדפוק בדלת, אחרי הכל אנחנו תמיד חשופים לשמש לגורמי זיהום ולאובדן חיוניות העור.