04-6307088

טשטוש סימני מתיחה

זמינות תורים מיידית!

אין צורך בהמתנה ארוכה למשך מספר חודשים עד התור שלך! אצלנו במרכז לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית תקבלו רצף טיפולים מיידי ומהיר.

טכנולוגיות מתקדמות

תקבלו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המספקות תוצאות יעילות ומהירות למגוון רחב של טיפולים

טיפול לא פולשני

קבלו פתרון מושלם לאתגרים אסתטיים, ללא כאבים ובמטרה לשמור על פונקציונליות ומראה חלק של חלקי הגוף

הטיפול המהפכני שיחזיר לך את העור לקדמותו. חלק, מהודק ומוצק, וכל זה בטיפול ללא ניתוח וללא כאב.

אותם פסים בצידי הבטן או הירכיים, אצל גברים בגב התחתון ובזרועות, סימנים אלה הם ממש כפי שמם סימנים אשר נוצרים מקרעים זעירים בשכבת העור הפנימית (הדרמיס), הקרעים נוצרים בתקופות של שינויים מהירים במידות הגוף כשהעור לא מצליח לעמוד בקצב הגדילה סיבי האלסטין משתחררים בקווים מסויימים לאורך המתח ויוצרים את הסימנים המוכרים, הריון, השמנה ופיתוח גוף הם גורמים אשר תורמים רבות לתופעה.

כמו כן שינויים הורמונליים כגון גיל ההתבגרות תקופת ההריון ונטילת סטרואידים עלולה להחליש את שכבת הדרמיס ולהקל על היווצרות המתיחה. לא פלא שכל אחד מנסה להמציא טיפול לבעיה הכל כך רווחת הזו, אך לא כל הטיפולים עוזרים וגם אם ישנם טיפולים שעוזרים יעילותם לפעמים לא שווה את ההשקעה והמחיר, וחלילה יהיו כאלה שהיו חסרי תוצאה לחלוטין, חבל ליפול בפח. מגיע לכם להיפטר מהתופעה המרגיזה ולראות שיפור אמיתי.

מה הוא הגורם לסימני מתיחה?

הסיבה הפשוטה בשתי מילים היא קריעת שכבה פנימית של העור ואלסטין שבו.

ובהרחבה: העור מכסה את כל הגוף, ובכל אזור מרכיבי העור שונים ומתאימים לתפקוד בכל נקודה בגוף, למשל השפתיים הן עור אבל הוא שונה מהעור שנמצא 3 מילימטר מתחת על הסנטר, זאת משום שתפקידם שונה.

באזורים מסוימים העור עובר לעיתים תהליכים מרחיקי לכת, כגון הגנה ממכות ושפשופים התמודדות עם חום, או התרחבות והתכווצות קיצונית בזמן הריון. בנוסף חשוב לדעת שהעור הוא איבר חיי המוזן בדם ובחומרים נוספים, כגון אלסטין (אלסטי גמיש) וקולגן מרכיב מרכיב השומר על איכות החיונית של העור, שמירה מיובש למשל. כאשר הגוף משתנה במהירות לעיתים העור לא מצליח להתאים את גודלו ביחס לתנועה הפנימית המתרחשת, וכך נוצר מצב בו בעור נוצרים קרטים אורכיים לא מסודרים הקשורים באופן ישיר לכיוון המתיחה.

בתחילה הצלקת הנוצרת היא ורדרדה אדומה משום שהגוף מתחיל בתהליכי ריפוי, ושולח דם עשיר בפלזמה כדי לאחות את הקרע, הדרך הבטוחה והמהירה היא להשתמש בסיבי קולגן רבים, הם חזקים ומאבטחים את המקום אך זרימת הדם וההזנה נפגעת משום שהם אינם עשירים בכלי דם, וזו הסיבה שהצלקת הופכת אפרפרה לבנה לאחר כחודש חודשיים. הצלקת הקבועה היא קשה יותר לריפוי והעלמה משום שכפי שציינו לפני רגע, הדם אינו עובר דרך הצלקת מה שמקשה רבות על תהליך האיחוי.

באמצעות הכלים של מדיקל וילג' אנחנו יכולים לחדש את תהליך הריפוי באמצעות ציעות מיקרוסקופיות בעזרת חימום השכבה הפנימית של העור בשליטה חסרת תקדים בעומק הרקמה המטופל מה שזה אומר לך:

  • טיפול עמוק מבלי לפגוע בשכבת העור החיצונית והרגישה.
  • הפעולה הפנימית מביאה לפעולת ריפוי מהפנים אל החוץ.
  • במידת הצורך ניתן להעצים את תהליך הריפוי באמצעות הזרקה של חומרים המעודדים התחדשות וריפי.
מתי לטפל בסימני מתיחה?

בשלב הראשון כמו בכל אזור פגיעה בגוף ישנה תנועה מוגברת של דם, תאים האחראים על בניה מחודשת של רקמות וסיבי קולגן לאזור הפגוע, בשלב הזה הקווים הם ורודים סגולים וזהו כאמור הזמן בו הגוף יגיב טוב יותר לטיפול.

השלב השני בו לאחר כשנה עד שנה וחצי מהופעת סימני המתיחה הקולגן מתייצב וכמו בכל צלקת זרימת הדם לאזור נפסקת והצלקת נוצרת, התחושה היא רכה יותר וסימני המתיחה מקבלים צבע לבן יותר, זהו צבעם של סיבי הקולגן, בשלב זה הטיפול הופך להיות מורכב מעט יותר אך עדיין אפשרי.

האם ישנם גורמים אשר מקדמים את התופעה?

הריון BMI גבוה: לנשים בהריון ממוצע העלייה במשקל הוא בין 11.5- 18 קג, בתקופת זמן מהירה ביותר, הגוף כולו מתגייס לפעולת ההריון ואסטרוגן מרכך את הגוף, בתקופה זו סימני מתיחה אופניים לצידי הבטן לשדיים.

גנטיקה: סימני מתיחה עוברים בירושה גנטית.

עליה וירידה מהירה במשקל: התנודות המהירות מקשות על הקולגן להתעצב בהתאם לשינויים המהירים מה שעלול לגרום לו להיפגע בשכבת הדרמיס.

מין: על פי הסטטיסטיקה אחוז גבוה מהנשים יפתחו סימני מתיחה למעלה מ80%.

שימוש בסטרואידים: שימוש בסטרואידים לדלקות כרוניות מחליש את שכבת הדרמיס והופך את הסיכויים לגבוהים יותר להיווצרות סימני מתיחה.

המכשירים שלנו:

  • ALMA Q- ACCENT PRIME

תחנת עבודה מתקדמת ביותר המשלבת אולטרסאונד קרים המפרקים את מעטפת תאי השומן בנוסף גלי אולטרסאונד חמים העוזרים בפירוק תאי השומן והמסתם עד פינוי באמצעות מערכת הלימפה. המכשיר מאפשר שליטה חסרת תקדים בעומק הטיפול ובמעקב אחר החום עבור המטופל כך שהסיכוי לפגיעה נמוך עוד יותר. מוכח קלינית ומאושר FDA, זמן טיפול קצר, שילוב טכנולוגיות משפר את התוצאות לאורך זמן.

  •  Harmony XL   pro

כלי טיפולי רב-עוצמה ורב-תכליתי מטפל במגוון רחב של צרכים אסתטיים. למעלה מ -65 אינדיקציות מאושרות- FDA אמריקה. מציעה מגוון רחב של טכנולוגיות, ידיות טיפול מגוונות,  שיטות טיפול אשר משיגות תוצאות חסרות תקדים.  Harmony XL PRO מספק יתרון נוסף של טיפולים משולבים סינרגטיים, במיוחד לגישה ההוליסטית בהתאמה האישית של ימינו. הטיפולים החכמים והמותאמים אישית מביאים תוצאות מוכחות. לייזר לא אבלטיבי בשילוב טכנולוגיית קירור במגע, רמת בטיחות גבוהה עם עוצמה כפולה מבעבר, אינו פוגע באפידרמיס וחודר עמוק אל תוך השכבות העמוקות וגורם נזק תרמי, התוצאה היא שכבת דרמיס חדשה ולא פגועה.

  • Alma Hybrid 

והיחיד אשר מאגד את שלושת סוגי האנרגיות בעוצמה, השילוב בין קומבינציות הוא ייחודי ומספק תוצאות ללא  תחרות. ההפחתה המשמעותית בזמן הטיפול, מעניק אפשרויות מגוונות מאי פעם ושליטה מקסימלית, משאיר אבק  לפלטפורמת הלייזר המקטעי הסטנדרטי, הרופא  קובע כל שלב בטיפול – והתוצאות, התקבלות בתחום הטיפול בצלקות והצערת העור הן חסרות תקדים.

  • לייזר CO2 – אפקט קרישתי ותרמי במינון מושלם, טיפולים במיקוד ודיוק, יעילים במיוחד לטיפולי לייזר מקטעים.
  • לייזר NM 1570  –לייזר עוצמתי ועם זאת לא אבלטיבי או פולשני, האפקט התרמי המתקבל מביא לסינתזת דרמיס רעננה ומותיר את האפידרמיס שלם וללא דופי.
  • טכנולוגיית אולטרסאונד מוגנת הפטנט מעניקה את האפשרות להחדיר חומר לעור במגוון טיפולים. (Trans Epidermal Transmission ( TED )- IMPACT)

ככל שטיפול בסימני מתיחה אפקטיבי, במדיקל וילג' תקבלו את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר, הטיפול בסימני מתיחה הוא יחסית מורכב משום שצורת הצלקת היא אי סדירה ארוכה מאוד ופעמים רבות עמוקה וישנה הטיפול מצריך שלל טכניקות, לגירוי וצילוק פנימי אצלנו ישנם הכלים חדישים הפותחים דלתות לשילובים אפקטיביים.

התשובה מורכבת מנתינים אשר נמצאים בידיך ותוכל לקבל תשובה על כך מהרופא, כל מצב מצריך טיפול אישי, ולזה אנחנו מתחייבים, טיפול מותאם אישית.

הטיפול לא נחשב כואב אולי מעט לא נעים, אך צלקות שונות דורשות התייחסות שונה. התייעצות עם רופא תענה על כל שאלה.  במידה וישנם טיפולים אשר כרוכים בכאב אנו נוהגים לבצע הרדמה מקומית או אזורית בכדי להקל על המטופלים.

בדרך כלל מדובר על סדרת טיפולים ולא על טיפול יחיד, אך עם זאת מספר הטיפולים הוא לא בלתי נגמר והטיפול אורך עד חצי שעה.

השינוי יגיע כמעט מיד, ובמהלך הימים שלאחר הטיפול השינוי יהיה ברור לעין, ככל שתמשך סדרת הטיפולים תופתעו מהתוצאות ומאיכות העור.