04-6307088

הסרת נגעים ושומות

זמינות תורים מיידית!

אין צורך בהמתנה ארוכה למשך מספר חודשים עד התור שלך! אצלנו במרכז לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית תקבלו רצף טיפולים מיידי ומהיר.

טכנולוגיות מתקדמות

תקבלו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המספקות תוצאות יעילות ומהירות למגוון רחב של טיפולים

טיפול לא פולשני

קבלו פתרון מושלם לאתגרים אסתטיים, ללא כאבים ובמטרה לשמור על פונקציונליות ומראה חלק של חלקי הגוף

השמירה על העור ככל שעוברים את גילאי העשרים ככל שמתקדמים בגיל הופכת להיות משמעותית ביותר בפן התחזוקה ותזונה. כדי להבטיח את השמירה על הזוהר החיצוני, חשוב לשמור על תזונה מאוזנת ונכונה, שתיית מים מספיקה, שימוש  בקרם הגנה מהשמש באופן קבוע, הימנעות מגורמים כמו עישון סיגריות ושתיית אלכוהול במידה. הקפדה על שינה תקינה ושמירה על הבריאות הנפשית. יש למרוח קרם לחות איכותי ובמרקם מתאים לסוג העור.

 כמו כן ישנם טיפולי אנטי אייג'ינג רבים כמו: פילינג, מזותרפיה טיפולי קולגן היאלורוניק הם אפשרויות לטיפוח והזנת העור, ג'טפל גם הוא טיפול שטיפה מעולה אך לפעמים צריך לרדת לשורש העניין ולחדש את המראה, לחזור כמה שנים אחורה ולתת לקמטים טיפול עמוק יעיל, בטכנולוגיה חדישה והמכשור המתקדם בעולם.

בזמן שבו הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, גם התחום המדעי של הסרת שומות ונגעים מתחדש ומתקדם. אחת החדשנויות המרשימות ביותר היא השימוש בלייזר. כלי זה, בעל היכולת להפעיל אנרגיה מדויקת על אזורים מסוימים בגוף, הוא כבר מזמן הפך לגיבור הטיפולים האסתטיים של העידן המודרני.

תוך שהוא מספק פתרון נקי ואפקטיבי, הלייזר מאפשר רופא המיומן להסיר שומות ונגעים ללא צורך בחיתוך או בשימוש בסכין כלל. הטיפול באמצעות לייזר אינו פוגע באזורים המקיפים את השומה או הנגע, מה שמקנה לו יתרון משמעותי בפגיעה מינימלית ברקמות הסביבתיות. מהיום אפשר יכול הצוות הרפואי להציע למטופלים תוצאות אסתטיות מרשימות, בצורה מהירה ובכאב מינימלי ובזמני החלמה חסרי תקדים.

התוצאה היא פרוצדורה אסתטית מתקדמת, שמציעה את הפתרון הטוב ביותר למי שרוצה להסיר שומות או נגעים באופן בטוח, יעיל ומדויק.

בדיקת רופא עור הכרחית באופן קבוע במרווחים של בין חצי שנה לשנה תלוי בהמלצת הרופא בהתאם למעקב אחר שומות בעייתיות, במידה לעיתים יבקש הרופא לשלוח פיסת שומה לביופסיה במעבדה בכדי להבטיח שאין מדובר בגורם סרטני. במידה והכל כשורה והוחלט על ידי הרופא ובהסכמת המטופל, כיום ישנן מספר שיטות להסרת שומות כל אחת בעלת היתרונות והחסרונות שלה:

*לרוב הסרת שומות תתבצע בהרדמה מקומית.*

כירורגי: בעזרת סקלפל ניתוחים השומה מוסרת בחיתוך ולאחר מכן בהתאם לגודל הנגע ניתן לתפור או לחבוש את האזור המחלים.

מחט חשמלית: זו שיטה בה למעשה שורפים את השומה על לעומק הנבחר, בשיטה זו אין צורך בתפרים משום שהמחט עוצרת דימום ויוצרת משטח יחסית מינימלי להחלמה.

לייזר: בעזרת קרן לייזר מדוייקת ביותר חותך הרופא את הנגע או שורף אותו עד העומק הנחוץ, בדומה למחט חשמלית זהו כלי חום אשר סוגר מיד את כלי הדם מאחוריו, ההבדל בקרן הלייזר הוא שהיא מדוייקת ביותר ובעלת דיוק חדירה גבוה מאוד, בנוסף היא אינה פוגעת אזורית במידה ויש אזורים בסיכון גבוה בסביבת הנגע.

הטכנולוגיה שלנו:

  • Harmony XL   pro

כלי טיפולי רב-עוצמה ורב-תכליתי מטפל במגוון רחב של צרכים אסתטיים. למעלה מ -65 אינדיקציות מאושרות- FDA אמריקה. מציעה מגוון רחב של טכנולוגיות, ידיות טיפול מגוונות, שיטות טיפול אשר משיגות תוצאות חסרות תקדים. Harmony XL PRO מספק יתרון נוסף של טיפולים משולבים סינרגטיים, במיוחד לגישה ההוליסטית בהתאמה האישית של ימינו. הטיפולים החכמים והמותאמים אישית מביאים תוצאות מוכחות.

לייזר לא אבלטיבי בשילוב טכנולוגיית קירור במגע, רמת בטיחות גבוהה עם עוצמה כפולה מבעבר, אינו פוגע באפידרמיס וחודר עמוק אל תוך השכבות העמוקות וגורם נזק תרמי, התוצאה היא שכבת דרמיס חדשה ולא פגועה.

השומות הן לעיתים דבר מולד אך ככל שמתקדמים בחיים הן מתווספות עד שיא הופעתן בגיל 25-30, באחוז מזערי מהתינוקות הם נולדים עם שומה ענקית אשר מומלץ להסיר מחשש להתפתחות למלנומה, בתקופות שונות השומות ובמקומות שונים שומה קטנה וחיננית אשר מוסיפה "עניין" לחלק מהנשים כמו מרלין מונרו היו עניין אופנתי ביותר, אך רוב השומות אינן מהסוג שמוסיף חן וכנראה שזו הסיבה שרבים כל כך פונים להסרת שומות, מה גם שייתכן ששומה תתפתח ותגרום לבעיה רפואית חמורה.

ישנם מספר סימני אשר עלולים להרים תמרור אזהרה:

  • אם היא מדממת בלי מגע או גירוד.
  • אם היא מגרדת.
  • הגבול בין השומה לעור אינו רגיל או סדיר.
  • אם לפתע היא גדלה לאחר שנים של גודל מסויים.
  • אי סימטריה.
  • קוטר גדול מחצי סנטימטר.

 

אם מצאת כי אילו חלק מהמקרים מתאימים לתיאור השומה שלך כדאי לפנות לרופא ולהסיר את השומה בהקדם.

הסרת נגעים ושומות מתבצעת אך ורק בקליניקה מסודרת על ידי בעל מקצוע מורשה, אין להסיר שומות או נגעים בבית בשום אופן, זהו תהליך כירורגי אשר יכול להסתבך ולהזדהם.