04-6307089

יעוץ רופא מומחה עיניים

זמינות תורים

תיאום תורים מהירים תוך 24 שעות

טכנולוגיות מתקדמות

מכשור חדש בחזית הטכנולוגיה המתקדמת

רופאים מומחים

צוות רופאים מומחים מובילים בתחומי התמחות שונים

כאשר אתה מתייעץ עם רופא עיניים, אתה עלול להיתקל בתתי מומחים שונים בתחום, בהתאם למצב העין או החשש הספציפי שלך. להלן כמה תת-התמחויות נפוצות ברפואת עיניים:

  • קרנית ומחלות חיצוניות: רופאי עיניים המתמחים בתחום זה מתמקדים באבחון וניהול מצבים המשפיעים על הקרנית, כגון זיהומים בקרנית, ניוון קרנית והשתלת קרנית.
  • רשתית וזגוגית: מומחים אלו עוסקים במחלות והפרעות המשפיעות על הרשתית, המקולה והזגוגית, כגון היפרדות רשתית, ניוון מקולרי הקשור לגיל, רטינופתיה סוכרתית ומחלות כלי דם ברשתית.
  • גלאוקומה: רופאי עיניים המתמחים בגלאוקומה מאבחנים ומטפלים במצב זה המאופיין בלחץ תוך עיני מוגבר ובפגיעה בעצב הראייה. הם עשויים לעקוב אחר התקדמות המחלה, לרשום תרופות או לבצע ניתוחי גלאוקומה.
  • רפואת עיניים לילדים ופזילה: מומחים אלו מתמקדים במצבי עיניים והפרעות ראייה בילדים, לרבות אמבליופיה (עין עצלה), פזילה (חוסר יישור של העיניים) וקטרקט בילדים.
  • ניתוח אוקולופלסטיק ואורביטלי: מנתחי אוקולופלסטיקה מבצעים ניתוחים הקשורים לעפעפיים, לדרכי הדמעות ולמבנים המקיפים את העין. הם מנהלים מצבים כמו פטוזיס (עפעפיים נפולים), תקלות עפעפיים, גידולים במסלול, וניתוחים משחזרים.
  • נוירו-אופטלמולוגיה: תת התמחות זו כוללת אבחון וניהול של בעיות ראייה הקשורות למערכת העצבים, לרבות דלקת עצב הראייה, נוירופתיה אופטית, ראייה כפולה ולקויי שדה הראייה הנגרמים ממצבים נוירולוגיים.
  • ניתוחי שבירה וקטרקט: רופאי עיניים המתמחים בניתוח שבירה מתמקדים בהליכי תיקון ראייה, כגון LASIK, PRK והחלפת עדשות שבירה. הם גם מבצעים ניתוחי קטרקט כדי להסיר את העדשה העכורה ולהשתלת עדשות מלאכותיות.
  • Uveitis: מומחי Uveitis עוסקים בדלקת של Uvea, שהיא השכבה האמצעית של העין. הם מאבחנים ומנהלים מצבים כמו אובאיטיס קדמית, אובאיטיס אחורית ופנוביטיס.

חשוב לציין שחלק מרופאי העיניים עשויים להיות בעלי מומחיות בתתי התמחויות מרובות, המספקים טיפול מקיף למחלות עיניים שונות. בעת קביעת פגישה, זה מועיל לתקשר את החששות או התנאים הספציפיים שלך, כך שניתן יהיה להפנות אותך אל המרב