04-6000767

בדיקת יציבות סטטית

זמינות תורים מיידית!

אין צורך בהמתנה ארוכה למשך מספר חודשים עד התור שלך! אצלנו במרכז אף אוזן גרון של מדיקל וילג' תקבלו רצף טיפולים מיידי ומהיר

טכנולוגיות מתקדמות

תקבלו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המספקות תוצאות יעילות ומהירות למגוון רחב של טיפולים

צוות רב

קבלו הנחייה ממומחים שמטרתה לספק פתרונות מקצועיים לכל פרט אפשרי של סחרחורת (או ורטיגו) או או שיווי משקל

ורטיגו או סחרחורת הן מושגים המתארים חוויה של חוסר התאמה בין התנועה אותה אנו חווים לבין התנועה של הגוף במרחב, אנשים מתארים בדרך כלל אחת משתי תופעות: "אני זז" או "החדר זז", כתוצאה של החוויה הגוף ישאף לפתור את הבעיה בכך שיחפש משען או ישנה מנח שכיבה, או חלילה נפילה.

בעזרת בדיקת פוסטוגרפיה ניתן לקבל תמונה ברורה יותר בנוגע למערכות השונות האחראיות על היציבה ושיווי המשקל, וכמו כן לזהות את המערכת בה קיים כשל או הפרעה כלשהי לתפקוד התקין. העצב הוסטיבולרי הוא המחבר בין המערכת הוסטיבולרית לשאר אברי הגוף הקשורים ליציבה ושמירה על שיווי משקל,  המוח (צרבלום, המרכז הוסטיבולרי, התלמוס והמרכז המוטורי), חוט השדרה ודרכו אל מערכת הפרופריוספציה (התמצאות במרחב) ומערכת הראייה.

אורך הבדיקה הוא כ 20 דקות אשר במהלכן מתבקש המטופל על ידי המטפל לעמוד על אמצעי המדידה, פלטה הדומה למשקל ביתי המודדת את התנועות הזעירות ביותר במערכת שיווי המשקל. תנועות אילו מתבצעות בטבעיות והן קיימות גם אצל אדם בריא ונורמטיבי, אך במידה ואצל המטופל מתגלים שינויים או סטיות מהנורמה הם יופיעו בדוח הבדיקה.

במהלך הבדיקה מתבצעות מספר מדידות בהן המטופל מתבקש לעמוד על משטח המדידה כשעיניו פקוחות והוא עומד זקוף ומביט לפנים, את אותו המנח נמדוד בעיניים עצומות, בהמשך העמידה תהיה על ספוג שמטרתו להקשות על קצות העצבים בכף הרגל ובכך לאתגר מעט יותר את המערכת הוסטיבולרית באוזן הפנימית, גם על הספוג יתבצעו הבדיקות בעיניים פקוחות ובעיניים עצומות בכדי לבחון על את השפעת ביטול מערכת הראייה.

לנוחיות המטופלים שירותי המרפאה תוכננו ונבנו באופן קפדני המאפשר לנו להעניק שירות מהיר ואיכותי עבור כל מטופל.

    1. הבדיקה אינה פולשנית ויכולה להתקיים בתנאי שהמטופל מסוגל לעמוד בכוחות עצמו.

    2. צוות מומחי המרפאה מקצועי ונכון לעזור בכל בעיה.

    3. הבדיקה חדשנית מעניקה נתונים ברמת דיוק גבוהה מאוד. 

    4. קביעת התורים לבדיקות מתבצעת במהירות ובזמינות חסרות תקדים עד 72 שעות מרגע הפנייה.

    5. במכון בדיקות ייעודיות נוספות וטיפולים המאפשרים קבלת תמונה קלינית ואבחנתית מלאה

    6. הסגל המקצועי נמצא תחת אותה קורת גג ונמצא בתקשורת ובזמינות גבוהה אחד לשני, כך שבמידת הצורך המטופל יקבל מענה כמעט מידי.

    7. ייתכן ובתוך שבועיים מהיום תתחיל טיפול והקלה בתסמינים.

המשך טיפול ופענוח: המטופל יוזמן לביקור חוזר אצל רופא אא"ג מומחה אוטונוירולוג אשר ינתח את הממצאים וימליץ על המשך טיפול מתאים.

שיחת ייעוץ טלפונית אפשרית, וכדי שלא תמתין על הקו תוכל להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך באופן שבו תבחר, באמצעות שיחת טלפון או בתיבת הדואר האלקטרוני, קישור להשארת פרטים כאן.

  • המרפאה ממוקמת בקניון מול החוף וילג על כביש 2, למגיעים מכיוון צפון היציאה היא במחלף אולגה ולמגיעים מדרום היציאה היא ישירה מעט לפני מחלף אולגה, כמו כן תחנת הרכבת של חדרה מערב ממוקמת בסמוך לקניון וישנם מספר רב של קווי אוטובוס המגיעים לקניון בזמן נסיעה של כ10 דקות.

עבור בעלי ביטוחי בריאות פרטיים וביטוחים משלימים מתאימים פגישת הייעוץ, הבדיקות והטיפולים יהיו בכיסוי כספי חלקי או מלא.

אם הגעת עד כאן ושאלת את עצמך את השאלה כנראה שכדאי לפחות לעשות שיחת ייעוץ חינמית.