הצערת עור הפנים והידוקו

זמינות תורים מיידית!

אין צורך בהמתנה ארוכה למשך מספר חודשים עד התור שלך! אצלנו במרכז לכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית תקבלו רצף טיפולים מיידי ומהיר.

טכנולוגיות מתקדמות

תקבלו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המספקות תוצאות יעילות ומהירות למגוון רחב של טיפולים

טיפול לא פולשני

קבלו פתרון מושלם לאתגרים אסתטיים, ללא כאבים ובמטרה לשמור על פונקציונליות ומראה חלק של חלקי הגוף

אחד היתרונות במרכז הרפואי מדיקל וילג' הוא מניפת האפשרויות והמכשור המתקדם ביותר בעולם, הרי ברפואה המודרנית אנחנו מבינים כבר מזמן שאין דבר כזה פתרון אחד שמתאים לכולם, כל אחת ואחד מגיעים עם הצרכים שלהם והרצונות שלהם וכמובן העור שלהם.

לכן אנחנו במדיקל וילג' שמנו לעצמנו יעד לטיפול בקמטים ללא ניתוח. אנו נוהגים להמליץ על שילוב של אמצעים כדי לתת לעור שלכם את הטיפול הטוב ביותר והמתקדם ביותר היום, וזה כולל ייעוץ בבחירת תהליך ושילוב בין הכלים המרובים הנמצאים כולם אצלנו תחת קורת גג אחת בשילוב צוות רפואי מקצועי ביותר.

הופעת קמטים בעור היא טבעית אך לא בלתי ניתנת לטיפול. הקמטים עשויים להיות תוצאה של אובדן החיות והגמישות בתאי העור, הפסקת ייצור הקולגן והאלסטין כמו גם ונזקי השמש. נוספים לכך, הרגלי צריכה ואורח החיים כמו עישון, תזונה לא מאוזנת והסתפקות בשינה מועטת יכולים לתרום להופעתם של קמטים.

השמירה על העור ככל שעוברים את גילאי העשרים ככל שמתקדמים בגיל הופכת להיות משמעותית ביותר בפן התחזוקה ותזונה. כדי להבטיח את השמירה על הזוהר החיצוני, חשוב לשמור על תזונה מאוזנת ונכונה, שתיית מים מספיקה, שימוש  בקרם הגנה מהשמש באופן קבוע, הימנעות מגורמים כמו עישון סיגריות ושתיית אלכוהול במידה. הקפדה על שינה תקינה ושמירה על הבריאות הנפשית. יש למרוח קרם לחות איכותי ובמרקם מתאים לסוג העור.

 כמו כן ישנם טיפולי אנטי אייג'ינג רבים כמו: פילינג, מזותרפיה טיפולי קולגן היאלורוניק הם אפשרויות לטיפוח והזנת העור, ג'טפל גם הוא טיפול שטיפה מעולה אך לפעמים צריך לרדת לשורש העניין ולחדש את המראה, לחזור כמה שנים אחורה ולתת לקמטים טיפול עמוק יעיל, בטכנולוגיה חדישה והמכשור המתקדם בעולם.

הגיע הזמן לעסוק בגורמים ובטיפול, אז מה הפתרונות המוצעים במדיקל וילג׳?

בנושא טיפול בקמטים אנחנו ממליצים בדרך כלל על שילוב טיפולים, הזרקת חומרים המעודדים ייצור קולגן וממלאים קלות את האזור מה שמוסיף תנועה של ייצור קולגן ומיצוק של העור, בנוסף אנו פוגעים בשכבת השומן ומעודדים ייצור קולגן באמצעות גלי רדיו, קרני לייזר וגלי קול כל אלה מאושרים על ידי מכון התקנים והם המילה האחרונה בטכנולוגיית הטיפול בעור.

הגורמים לקמטי עור:

קמטים בעור הם תוצר של התהליך הטבעי אותו הגוף שלנו עובר במהלך החיים, שינויים בהרכב החומרים בשכבות שונות של העור גורם לכך שהוא יהפוך לפחות גמיש ויותר פגיע כמו גם גורמי חוץ כגון:

גורמי חוץ:

  • חשיפה ממושכת ללא הגנה מקרינת השמש, גורמת לייבוש האפידרמיס קרא עוד על מבנה העור.  
  • היגיינה ירודה עלולים לתרום לקצב ההזדקנות של העור משום ששכבת המגן של העור עובדת שעות נוספות כנגד מזהמים בזמן שהנקבוביות סתומות ולא יכולות לנשום.
  • עישון תורם באופן חד משמעי לפגיעה באיכות העור, במיוחד בעור הפנים משום שעור הפנים באזור השפתיים וצידי העיניים דק יותר שכבת השומן המגנה עליו מפגיעה משמעותית פחות. כמו כן עישון פוגע במאגרי ויטמין C בגוף, זהו מרכיב מרכזי בתהליך ייצור הקולגן.
  • צריכת אלכוהול: מאטה את חילוף החומרים ומנפחת את נימי הפנים מה שיוצר בצקת זמנית הלכה למעשה, האם אתם מכירים את התחושה של להתעורר אחרי לילה סוער ולהרגיש כאילו הפנים נפוחות? אז זה בגלל שהן אכן נפוחות.

 

גורמי פנים:

  • גנטיקה: הקוד הגנטי שלנו אחראי על תהליכים רבים בגוף שלנו, כמו צבע עיניים ומבנה העצמות, אך אסור לטעות ולחשוב שכל האחריות היא על הגנטיקה, ישנם גורמים רבים באורח החיים אשר משפיעים על המראה שלנו ועל האופן בו נחווה את הזדקנות הגוף.
  • לחץ: לחץ רגשי גורם להפרשה מוגברת של הורמון הלחץ קורטיזול ואדרנלין אשר פוגעים בתהליכי ייצור של רקמות חיבור אשר קיימות בכל תא בגוף, כמו כן דלדול בדחיסות העצם ועוד שלל קמטים על הפנים מהבעה ממושכת זעופה, ידוע שהלחץ לא טוב לבריאות, אבל מסתבר שגם ליופי.
  • דיכאון: פוגע באורך החיים של הטלומרים, אילו הם קצוות הקוד הגנטי, אורך הטלומיר קובע את אורך חייו של התא, מוות מואף של תאים מתיש את הגוף, כמו כן אנשים הסובלים מדיכאון ישנים פחות בממוצע מה שיוצר אלמנט של הוספת שכבות על התחדשות תאים מואטת בנוסף.

הציוד החדיש ביותר עבור טיפול בקמטים בעיניים ועוד כולל:

  • ALMA Q- ACCENT PRIME

תחנת עבודה מתקדמת ביותר המשלבת אולטרסאונד קרים המפרקים את מעטפת תאי השומן בנוסף גלי אולטרסאונד חמים העוזרים בפירוק תאי השומן והמסתם עד פינוי באמצעות מערכת הלימפה. המכשיר מאפשר שליטה חסרת תקדים במהלך הטיפול ובמעקב אחר החום עבור המטופל כך שהסיכוי לפגיעה נמוך עוד יותר.

– מוכח קלינית ומאושר FDA

-זמן טיפול קצר

-שילוב טכנולוגיות משפר את התוצאות לאורך זמן

  • אנדוליפט\ALMA Q- ENDOLIFT RF

זהו מכשיר חדשני המציע אפשרות לטיפול תת עורי ללא ניתוח, מפיק קרן לייזר המצלקת את השכבה הפנימית ומעודדת המסת שומן, ייצור של קולגן חיוני אשר עובד עם הזמן באופן טבעי. מסייע בהידוק של שטח העור הנבחר. 

-מותאם לביצוע מגוון תהליכים אסתטיים וכירורגיים.

-משלב בין המסת שומן ומתיחת העור

-ללא חתכים וללא תפרים בהרדמה מקומית בלבד.

  • טכנולוגית HIFU

מכשיר המתקדם ביותר בטכנולוגיה זו, משתמש בגלי אולטרסאונד אשר גורמת לפציעה מזערית בסיבי הקולגן בשכבה עמוקה של העור (SMAS) ובכך מעודדים את הגוף להתחיל פעולות שיקום. 

-טיפול ללא כאב ובלי פגיעה בשכבה החיצונית של העור.