04-6000767

ד"ר איאד מג'דלה - מומחה בהרדמה ורפואה אסתטית

ד"ר איאד מג'דלה התחיל את דרכו בלימודי רפואה בגרמניה.  לאחר הלימודים הוא חזר ארצה ועשה  את הסטאז' שלו בבית החולים רמב"ם בחיפה תוך התמחות בהרדמה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. הוא עסק בהרדמה במשך 6 שנים. לאחר מכן עשה הסבה בהלל יפה להתמחות בתחום רפואת ילדים. ובסיום ההתמחות נקלט כרופא משפחה וילדים בשלל קופות החולים: לאומית מאוחדת ומכבי, ועד היום הוא נחשב לאחד מרופאי המשפחה וילדים הטובים ביותר במכבי.

לקח חלק בשלל כנסים נחשבים ומובילים בעולם:  Imcas – הכנס לרפואה אסתטית הכי גדול בעולם שנערך פעם בשנה בצרפת. האגודה הישראלית לרפואה אסתטית. השתלמויות שונות בטורקיה, יוון, איטליה, גרמניה, צרפת.

בתחום האסתטיקה:

בעל ותק של יותר מ12 שנים בתחום. ב2013- למד ב"אקדמיה הלאומית לרפואה אסתטית" בתל אביב, התמחה בהזרקות ומזותרפיה- (מזותרפיה הוא טיפול הנעשה תוך שימוש בהזרקה אל פנים שכבות העור באמצעות מחטים זעירות.) אחרי הלימודים בארץ הוא המשיך להתמחות בגרמניה שם הוא למד אצל המורה שלמדה אצל ממציא שיטת המזותרפיה- מישל פיסטור. בהמשך התקדם להתעסק עם טכנולוגיות טיפול באמצעות לייזרים ואף עשה השתלמויות ב"אלמה ישראל" ובבתי ספר ספר נחשבים בגרמניה ובאיטליה. כיום הוא מתמחה ומתעסק בטיפול בצלקות. כל שיטות הטיפול עליהם הוא אמון ב"מדיקל ווילג' " נוצרו והותאמו על ידו אחרי שנים של ניסוי וטעייה. הוא השתמש במיטב המחקרים והידע שיש באמצעותו מהלימודים, הכנסים וההתמחויות הנרחבות שעבר- ועלה על הנוסחה הטובה ביותר לשלל פתרונות אסתטיים עם תוצאות מרהיבות. "תחום הטשטוש צלקות זהו תחום שמעט מאוד רופאים בארץ מתעסקים בו כי קשה להגיע לתוצאה מושלמת ונקייה" לדבריו, "יש באמצעותי את הידע, הכלים והניסיון להבטיח למטופלים והמטופלות חוויה מדוייקת ומושלמת שתוביל אותם לתוצאה המקסימלית ביותר" כך מספר לנו איאד

דר איאד מאוד אוהב לשלב את העולם הקלאסי של הזרקות יחד עם קדמה, מכשור וטכנולוגיה. הוא עובד עם כל המכשירים הכי מתקדמים, לייזרים של אלמה, מכשיר לטיפול בצלקות מאיטליה, מכשיר קוריאני HIFU, ואף טיפול בשיטה חדשה ומיוחדת לחיזוק שיער. הטיפול מיועד לנשים וגברים ומדובר בשיטה מהפכנית שלא דורשת תחזוק בכלל. היא דורשת טיפול אחד! שמראה תוצאות מידיות, "יש תוצאות מדהימות", איאד מספר, "לצערי אין לטיפול הזה מספיק מודעות בארץ. והטיפולים השונים  שכן מוכרים בתחום, הם לכל החיים. כאן זה טיפול אחד וגמרנו. זה הפתרון הטוב ביותר שיש כיום בשוק". לדבריו של איאד מדובר בסוד שמור, אמנם פחות מפורסם כמו השתלות ופי אר פי-  אבל בעל יכולת לחולל מהפכה של ממש בשיער. ותורם בצמיחה מחדש ושימור הזקיקים החיים.