גב' רננה גביר-אורדמן
פסיכולוגית
Medical Village » רופאים » גב’ רננה גביר
פסיכולוגית לאחר התמחות שיקומית. לקראת בחינת מומחיות.
בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומחשבת ישראל באוניברסיטה העברית.
בוגרת תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית קלינית באוניברסיטה העברית.
עוסקת בטיפול פסיכולוגי בילדים, נוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים, דיכאון וחרדה, קשיי ויסות, אבל ואובדן, טראומה, מצבים רפואיים, מוגבלויות, קשיי קשב וריכוז, לקויות קוגניטיביות ואוטיזם. כמו כן עוסקת בהדרכת הורים.
דוברת עברית ואנגלית
היכרות וניסיון בטיפול באוכלוסייה מהמגזר הדתי והחרדי. במסגרת התמחותי, עבדתי כפסיכולוגית בתיכון לחינוך מיוחד, לבני נוער עם קשיים נפשיים (דיכאון, חרדה, מצבי סיכון, פגיעה עצמית ואובדנות, קשיי ויסות ועוד), קשיים התנהגותיים, חברתיים ותקשורתיים וקשיי למידה. כמו כן עוסקת באבחון נוירופסיכולוגי ופסיכו-דידקטי.
מטפלת בשילוב של גישות פסיכודינאמיות לצד אלמנטים של , ACT, CBT מיינדפולנס, סכמה תרפיה, ועוד, בהתאם לצרכי המטופל.ת.
בטיפול בילדים ונוער אני מאמינה בחלקם האינטגרלי של ההורים בתהליך הטיפולי. ישנה חשיבות במציאת האיזון שבין שמירה על מרחב טיפולי-אישי ופרטי עבור המטופל.ת לצורך תהליכי גדילה והתפתחות, לצד שיקוף ושיתוף בתהליכים עם ההורים והמערכות הטבעיות של הילד.ה למען יצירת שינויים אקולוגיים ומעשיים בתחומי החיים השונים.
אני מאמינה כי לכל ילד וילדה, איש ואישה, קיימים מנגנונים טבעיים של משאבים נפשיים ושל חוסן, אליהם ניתן לשכלל את הגישה שלנו בתקופות של קושי ואתגר.
Medical Village » רופאים » גב’ רננה גביר
פסיכולוגית לאחר התמחות שיקומית. לקראת בחינת מומחיות.
בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומחשבת ישראל באוניברסיטה העברית.
בוגרת תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית קלינית באוניברסיטה העברית.
עוסקת בטיפול פסיכולוגי בילדים, נוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים, דיכאון וחרדה, קשיי ויסות, אבל ואובדן, טראומה, מצבים רפואיים, מוגבלויות, קשיי קשב וריכוז, לקויות קוגניטיביות ואוטיזם. כמו כן עוסקת בהדרכת הורים.
דוברת עברית ואנגלית
היכרות וניסיון בטיפול באוכלוסייה מהמגזר הדתי והחרדי. במסגרת התמחותי, עבדתי כפסיכולוגית בתיכון לחינוך מיוחד, לבני נוער עם קשיים נפשיים (דיכאון, חרדה, מצבי סיכון, פגיעה עצמית ואובדנות, קשיי ויסות ועוד), קשיים התנהגותיים, חברתיים ותקשורתיים וקשיי למידה. כמו כן עוסקת באבחון נוירופסיכולוגי ופסיכו-דידקטי.
מטפלת בשילוב של גישות פסיכודינאמיות לצד אלמנטים של , ACT, CBT מיינדפולנס, סכמה תרפיה, ועוד, בהתאם לצרכי המטופל.ת.
בטיפול בילדים ונוער אני מאמינה בחלקם האינטגרלי של ההורים בתהליך הטיפולי. ישנה חשיבות במציאת האיזון שבין שמירה על מרחב טיפולי-אישי ופרטי עבור המטופל.ת לצורך תהליכי גדילה והתפתחות, לצד שיקוף ושיתוף בתהליכים עם ההורים והמערכות הטבעיות של הילד.ה למען יצירת שינויים אקולוגיים ומעשיים בתחומי החיים השונים.
אני מאמינה כי לכל ילד וילדה, איש ואישה, קיימים מנגנונים טבעיים של משאבים נפשיים ושל חוסן, אליהם ניתן לשכלל את הגישה שלנו בתקופות של קושי ואתגר.
חברות בארגונים מקצועיים:
- ההסתדרות הרפואית בישראל
- האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין
- The american academy of Dermatology (ADD)
- HOME - Harmonizing Outcome Measures in Eczema (Executive committee)
- IEC - International Eczema Council (Education committee)
- ISAD - International Society of Atopic Dermatitis
בדיקות ופוצדורות במרפאה:
- בדיקת נגעי עור דרמוסקופ
- הסרת נגעי עור עם מחט חשמלית
- טיפול בחנקן נוזלי
- הסרת מולוסקום בקורטאז ("כפית)
- הזרקות תוך נגעיות של סטרואידים
- ביוספית עור (במקרים מתאימים)
חברות בארגונים מקצועיים:
- ההסתדרות הרפואית בישראל
- האיגוד הישראלי לרפואת עור ומין
- The american academy of Dermatology (ADD)
- HOME - Harmonizing Outcome Measures in Eczema (Executive committee)
- IEC - International Eczema Council (Education committee)
- ISAD - International Society of Atopic Dermatitis
בדיקות ופוצדורות במרפאה:
- בדיקת נגעי עור דרמוסקופ
- הסרת נגעי עור עם מחט חשמלית
- טיפול בחנקן נוזלי
- הסרת מולוסקום בקורטאז ("כפית)
- הזרקות תוך נגעיות של סטרואידים
- ביוספית עור (במקרים מתאימים)