האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות. כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרויות הנגישות בתפריט:
התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
התאמת האתר לעיוורי צבעים
שינוי הפונט לקריא יותר
הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
הגדלת התצוגה לכ-200%
הדגשת קישורים באתר
הדגשת כותרות באתר
הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
הצהרת נגישות
שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן. להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
מדיניות הנגישות של פייסבוק
מדיניות הנגישות של יוטיוב
מדיניות הנגישות של אינסטגרם
מדיניות הנגישות של טוויטר
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה:
שם: אופיר ויצמן
טלפון: 054-9662262
אימייל: office@medical-village.co.il
כתובת למשלוח דואר: דן שכטמן 10, חדרה, בניין B קומה 3.
הסדרי נגישות פיזיים
חנייה – בקניון קיימות מספר חניות נכים החניות הקרובות והלרוונטיות לבניין בו אנחנו יושבים הן :
קומת היער (קומת כניסה) – נכים באיזור בניין B.
חניון החוף (חניון עילי) – בצמוד לבריכת גלישה.
ממתחמי החנייה תוכלו להיכנס ללובי בניין B וממנו לעלות במעלית היישר לכניסה של המתחם.
אזורי המתנה- המסדרונות במדיקל מונגשים ורחבים כך שאין בעיית גישה והמתנה לרופא.
שירותים- בכניסה למדיקל נמצאים שירותים מונגשים
עמדת קביעת התורים מונגשת
לקוח שאיננו יכול לקבוע תור דרך השירות הטלפוני שלנו ומעוניין לקבוע תור שירותי הווטסאפ שלנו יכול לכתוב למספר – 054-9662262
נהלי שירות נגישים
בדלפק הקבלה תוכלו להיעזר בפקידי המדיקל שייתנו מענה ועזרה לכל אדם שיצטרך סיוע במילוי טפסים.