גב' רננה גביר-אורדמן

פסיכולוגית

פסיכולוגית לאחר התמחות שיקומית. לקראת בחינת מומחיות.

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומחשבת ישראל באוניברסיטה העברית.

בוגרת תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית קלינית באוניברסיטה העברית.

עוסקת בטיפול פסיכולוגי בילדים, נוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים, דיכאון וחרדה, קשיי ויסות, אבל ואובדן, טראומה, מצבים רפואיים, מוגבלויות, קשיי קשב וריכוז, לקויות קוגניטיביות ואוטיזם. כמו כן עוסקת בהדרכת הורים.

דוברת עברית ואנגלית
היכרות וניסיון בטיפול באוכלוסייה מהמגזר הדתי והחרדיבמסגרת התמחותי, עבדתי כפסיכולוגית בתיכון לחינוך מיוחד, לבני נוער עם קשיים נפשיים (דיכאון, חרדה, מצבי סיכון, פגיעה עצמית ואובדנות, קשיי ויסות ועוד), קשיים התנהגותיים, חברתיים ותקשורתיים וקשיי למידה. כמו כן עוסקת באבחון נוירופסיכולוגי ופסיכו-דידקטי.

מטפלת בשילוב של גישות פסיכודינאמיות לצד אלמנטים של , ACT, CBT מיינדפולנס, סכמה תרפיה, ועוד, בהתאם לצרכי המטופל.ת.

בטיפול בילדים ונוער אני מאמינה בחלקם האינטגרלי של ההורים בתהליך הטיפולי. ישנה חשיבות במציאת האיזון שבין שמירה על מרחב טיפולי-אישי ופרטי עבור המטופל.ת לצורך תהליכי גדילה והתפתחות, לצד שיקוף ושיתוף בתהליכים עם ההורים והמערכות הטבעיות של הילד.ה למען יצירת שינויים אקולוגיים ומעשיים בתחומי החיים השונים.

אני מאמינה כי לכל ילד וילדה, איש ואישה, קיימים מנגנונים טבעיים של משאבים נפשיים ושל חוסן, אליהם ניתן לשכלל את הגישה שלנו בתקופות של קושי ואתגר.

פסיכולוגית לאחר התמחות שיקומית. לקראת בחינת מומחיות.

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומחשבת ישראל באוניברסיטה העברית.

בוגרת תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית קלינית באוניברסיטה העברית.

עוסקת בטיפול פסיכולוגי בילדים, נוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים, דיכאון וחרדה, קשיי ויסות, אבל ואובדן, טראומה, מצבים רפואיים, מוגבלויות, קשיי קשב וריכוז, לקויות קוגניטיביות ואוטיזם. כמו כן עוסקת בהדרכת הורים.

דוברת עברית ואנגלית
היכרות וניסיון בטיפול באוכלוסייה מהמגזר הדתי והחרדיבמסגרת התמחותי, עבדתי כפסיכולוגית בתיכון לחינוך מיוחד, לבני נוער עם קשיים נפשיים (דיכאון, חרדה, מצבי סיכון, פגיעה עצמית ואובדנות, קשיי ויסות ועוד), קשיים התנהגותיים, חברתיים ותקשורתיים וקשיי למידה. כמו כן עוסקת באבחון נוירופסיכולוגי ופסיכו-דידקטי.

מטפלת בשילוב של גישות פסיכודינאמיות לצד אלמנטים של , ACT, CBT מיינדפולנס, סכמה תרפיה, ועוד, בהתאם לצרכי המטופל.ת.

בטיפול בילדים ונוער אני מאמינה בחלקם האינטגרלי של ההורים בתהליך הטיפולי. ישנה חשיבות במציאת האיזון שבין שמירה על מרחב טיפולי-אישי ופרטי עבור המטופל.ת לצורך תהליכי גדילה והתפתחות, לצד שיקוף ושיתוף בתהליכים עם ההורים והמערכות הטבעיות של הילד.ה למען יצירת שינויים אקולוגיים ומעשיים בתחומי החיים השונים.

אני מאמינה כי לכל ילד וילדה, איש ואישה, קיימים מנגנונים טבעיים של משאבים נפשיים ושל חוסן, אליהם ניתן לשכלל את הגישה שלנו בתקופות של קושי ואתגר.

חברות בארגונים מקצועיים:

בדיקות ופוצדורות במרפאה:

חברות בארגונים מקצועיים:

בדיקות ופוצדורות במרפאה:

מאמרים קשורים

מאמרים קשורים

חוות דעת

צרו קשר עם הרופא